סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » מגמות בקמעונאות » Irresistible Superiority – האסטרטגיה החדשה של פרוקטר אנד גמבל

Irresistible Superiority – האסטרטגיה החדשה של פרוקטר אנד גמבל

Sinergia Group Sinergia Group 23 ביוני 2017 22:37 סגור לתגובות על Irresistible Superiority – האסטרטגיה החדשה של פרוקטר אנד גמבל

ג’ון מולר, סמנכ”ל הכספים של P&G הציג ב – 27.4.2017 את האסטרטגיה החדשה של החברה שנקראת “עליונות שאי אפשר לעמוד בפניה- Irresistible Superiority”.

מולר הסביר, שמשמעות האסטרטגיה היא, שכל אחד מהמותגים של P&G יסתמך פחות על מכירות באמצעות מבצעים, ובמקום זאת ישקיע יותר באיכות המוצר עצמו, באריזות, בפרסום אפקטיבי ובאיך המותג מוצג בחנות. הכוונה היא ליצור סטנדרט חדש לאיכות המוצרים בשילוב עם “ביצוע מעולה” בשטח.

הסיבה לכך שP&G רוצה לאמץ אסטרטגיה חדשה ברורה. תוצאות השנה האחרונה הראו האטה במכירותיה, שנגרמה בגלל “שיבושים גיאו-פוליטיים” כמו הברקזיט ואתגרי סחר חוץ. מולר מעריך גם “שהתחזית הפיננסית לא תהיה טובה יותר בטווח בינוני”, ולכן החברה עושה כמה שינויים אסטרטגיים.

מולר אמר, שהחברה השקיעה סכומי עתק במבצעים וקידום המותגים שלה. כ – 310 מיליארד(!) דולר לשנה. שרשרת האספקה מתערערת כל הזמן בגלל שינוי המחירים והביקושים המשתנים, והדבר שוחק את הרווחים. להערכתו, כ – 70% מהסכום מתבזבז על מבצעים לא אפקטיביים!  

בעוד מותגים רבים אומרים שלא ניתן להימנע מהנחות, P&G אומרת שיש אפשרות אחרת. “אם נשווק את המותג בצורה יעילה לצרכנים ולקונים נוכל לבזבז פחות על מבצעים לא אפקטיביים”.

P&G יודעת שהקמעונאים עדיין ירצו תמיכה, אך היא מתכננת לבוא אליהם עם נרטיב שאומר איך אני הולך לתמוך בך, אבל באופן שאינו הרסני לרווח השולי של המותג שלי.

Irresistible Superiority משמעותה למצוא דרכים חדשות ליצירת ערך לצרכן ולקונה, ועל זה בדיוק מדובר.

כמובן צריך שהנרטיב ידגים לקמעונאים איך המותג תומך גם בהם. “כאשר יש לצרכנים חוויה מעולה עם המוצרים שלנו, זה מעלה את הציפיות שלהם לביצועים בקטגוריה, ומקשה לחזור למה שחוו בעבר” הסביר מולר.

P&Gתשנה בהתאם את מדידת ההצלחה המבוססת על מדד יחיד – כוונת רכישה משוקללת – ותתבסס במקום זאת על “גוף ראיות” שמציב דגש רב יותר על נושאים כגון בדיקת הימנעות, חוות דעת של הצרכן, ואיסוף נתונים ממקורות רבים.

כדי שמותג יקבל ציון “עובר” עליו להשיג תוצאה גבוהה במדדים של: “איכות, אריזה, וביצוע בשטח” – משהו שמולר כינה “משוואת ערך עליון” – “superior value equation” .

בשלב הנוכחי מותגי החברה מקבלים ציון עובר רק ב-30% מהזמן!

המיקוד בשיפור הביצועים יגרום לשינויים גם באסטרטגיית הפרסום של P&G.

מולר, אמר שהוא רוצה שכל מותגי החברה יצרו פרסום שיגרום לצרכן “לחשוב, לדבר, לצחוק, לבכות, לחייך, לפעול, וכמובן, לקנות”.

אנחנו מעלים את רף הפרסום האיכותי, תוך מיקוד בעליונות ביצועי המותג ותקשור התועלת שלו, כדי ליצור מודעות, התנסות, חדירה למשקי בית, וצמיחה, לפחות במשך שנה, והאפקטיביות שלו תבחן על ידי פנל של מומחים אובייקטיביים” הוא אמר.

“אנחנו עובדים כדי להוביל את המאמץ לשקיפות מדיה, וביטול עלויות מיותרות בשרשרת אספקת המדיה, שנוצרו על-ידי אימוץ סטנדרטים נמוכים, יותר מידי שחקנים, יותר מדי נקודות מגע נסתרות, “חורים” רבים מדי, ומקומות לא בטוחים לפרסום המותגים שלנו.. .” הוא הוסיף.

“אנחנו נקנה מדיה רק מאלו שיעמדו בסטנדרטים החדשים שאנחנו קובעים”

מולר מודע לכך שהגישה החדשה עשויה להתפרש כ”אסטרטגיה של פרימיומיזציה”, והוא אומר שזו לא הכוונה: “אנחנו רוצים להיות מעולים במוצר בכל הסגמנטים בשוק ולא רק בסגמנט הפרימיום”. למרות שמולר התעקש על כך, שהאסטרטגיה לא תגרום לעליית מחירי מוצרי החברה, הוא לא שלל את האפשרות שיתכנו מקרים שבהם יועלה המחיר. 

Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס