סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » BI וביג דאטה בקמעונאות » כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית

כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית

Sinergia Group Sinergia Group 15 ביולי 2017 9:44 סגור לתגובות על כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית

המאמר מבוסס על ראיון של

כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת על ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך בטרנספורמציה דיגיטלית חלקה בחנות הפיזית?

מאחר והצרכנים למדו לצפות לסיפוק רצונותיהם בזמן אמת בעולם הדיגיטלי, הקמעונאים המסורתיים חייבים לבצע שינוי משמעותי. כדי להתחרות.

קמעונאים צריכים בסיס טכנולוגי שיכול לתמוך ברשימה המתארכת והולכת של היכולות והיישומים הדיגיטליים:

שיווק ומיסחור דיגיטלי, יישומים המופעלים על ידי קול, ניתוח התנהגות הקניות, חדרי מדידה אינטראקטיביים, כל אלו מתבססים על תשתית ענן המחוברת לרשת.

באמצעות טכנולוגיות הענן, קמעונאים יכולים לבנות תשתית טכנולוגית מדורגת וגמישה שמאפשרת להם את היכולת לגדול עם הביקוש הדיגיטלי.

השאלה הנשאלת היא – האם הם צריכים להתבסס על תשתית של ענן פרטי או ענן ציבורי?

ענן ציבורי יעיל ליישומים שאינם בעלי דרישות אבטחה קפדניות.

כאשר אבטחה היא בעלת חשיבות עליונה, קמעונאים צריכים לבחור בענן פרטי. תשתית פרטית מעניקה גמישות מרבית לקמעונאים ומאפשרת שהנתונים הרגישים ביותר יישארו ברשת של העסק.

הלקוחות מצפה לחוויית קניה אחידה בין אם הם על קונים בחנות הפיזית, באמצעות הסמרטפון, בטאבלט או במחשב בשולחן העבודה שלהם. כיצד יכולים קמעונאים לוודא מעבר חלק בין כל הערוצים?

הקונים מצפים לחסוך זמן בכל היבט של חוויית הקניה שלהם – מקוונת או לא מקוונת.

האתגר של ה – IT נובע מכך שלקמעונאים רבים יש תשתיות טכנולוגיות לא מקושרות. לדוגמה, המסחר האלקטרוני ותשתיות הסמרטפון נפרדות מתשתיות הסניפים והחנויות.

אספקת חוויה חלקה של אומניצ’אנל דורשת תשתית רשת בענן. תשתית IT מסורתית כוללת נתונים, מחשוב, אחסון, אך אם היא איננה מחוברת באמצעות רשת מדורגת, אוטומטית, וניתנת לתכנות, חוויית הקונים תפגע.

יצירת חוויית קניה באומניצ’אנל מדגישה את הגורמים לכך שקמעונאים צריכים לעבוד עם תשתית רשת נכונה בענן.

כאשר הקמעונאים מעריכים את טכנולוגיות ה – IT שלהם, איזה טכנולוגיות של “הדור הבא” הם צריכים לקחת בחשבון, וכיצד הם יכולים להכין עצמם לטכנולוגיה שלא יישמו עדיין?

לדוגמא – “האינטרנט של הדברים” The Internet of Things (IoT) הוא מוביל החדשנות של פתרונות הדור הבא שיכולים לתת לקמעונאים יתרון תחרותי.

“האינטרנט של הדברים”, הוא רשת של התקנים פיזיים בהם מוטמעת אלקטרוניקה, והקישוריות של התקנים אלו לרשת מאפשרת להם לשתף מידע אודות העולם הפיזי באמצעות רשתות ופלטפורמות תוכנה מבוססות ענן.

עם “האינטרנט של הדברים”, הקמעונאים יכולים להבין את ההקשר/הקונטקסט ( הזמן והמיקום של הקונה) ולהגיב וליצור באופן יזום חוויה טובה יותר עבורו.

עבור קמעונאים “הדברים” יכולים לכלול: טלפונים ניידים, מעקב אחר מלאי באמצעות RFID, מראות חכמות בחדרי ההלבשה, ניטור מערכות, קיוסקים אוטומטיים ועוד.

בפיתוח אסטרטגיית “האינטרנט של הדברים”, חשוב מאוד שלמערך ה – IT תהיה הבנה מקיפה של טכנולוגיות רשת וענן כדי לתכנן את הפתרונות הטובים ביותר לארגון גם תוך תכנון היישומים העתידיים.

איזה טכנולוגיות קמעונאיות יכולות להיות בעלות ההשפעה הגדולה ביותר על חווית הלקוח המחובר?

קמעונאים שיובילו ביישום טכנולוגיות של “האינטרנט של הדברים”, יובילו באופן משמעותי על פני המתחרים.

“מאמצים חדשניים” של תשתיות ענן מחוברות לרשת יוכלו לספק יכולות אלו הרבה יותר מהר.

חידושים אלו  יבדלו קמעונאים וכתוצאה מכך יאפשרו להם לצמוח. קישור לענן פרטי-היברידי קריטי לצורך ניתוח, חדשנות, ויישום טכנולוגיות חדשות אשר יעניקו חוויה טובה יותר לקונים. 

האינטרנט של הדברים בקמעונאות חדשנות בקמעונאות טכנולוגיה בענן קניה באומניצ'אנל
Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס