סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » Retail Disruption » “שני הצדדים של אותו המטבע” בעולם הקמעונאות: חווית הקונה וחווית העובד

“שני הצדדים של אותו המטבע” בעולם הקמעונאות: חווית הקונה וחווית העובד

Sinergia Group Sinergia Group 18 ביולי 2017 11:05 סגור לתגובות על “שני הצדדים של אותו המטבע” בעולם הקמעונאות: חווית הקונה וחווית העובד

בבכל ענפי הקמעונאות בישראל ניכר באופן ברור שהצמיחה הופכת יותר ויותר קשה להשגה, והיכולות של המנהלים והעובדים בקמעונאות – בהווה ובעתיד הקרוב שונות מאלו שנדרשו בעבר.

ההובלה לצמיחה היא כיום העניין של ‘כל הארגון’, ובשיחות עם מנהלי משאבי אנוש ברשתות קמעונאיות ניכר בהחלט שנושא זה הוא כיום על סדר היום שלהם.

מנהלת אחת הגדירה את האתגר כ – “איך אפשר לגדול עם אנשינו מהר יותר כדי לגדול בעסקים שלנו?”

העבודה שלנו עם מנהלים מובילים בעולם הקמעונאות מצביעה על כך, שמרכיב מרכזי ביכולת ההשפעה שלהם על סדר היום המסחרי/עיסקי הוא המיקוד שלהם בהטמעת תובנות עמוקות על ציפיות וצרכי הצרכנים והקונים שלהם בכל הארגון, באופן שפותח פתח לחשיבה מרעננת, וחיפוש מתמיד אחר הזדמנויות ורעיונות לפתח את העסק.

כיום במקביל, מנכל”ים ומנהלי משאבי אנוש עם חזון מגדירים אג’נדה שונה מאוד להשקעה במשאב האנושי בארגון – על ידי השגת תובנות עמוקות לגבי צרכי וציפיות העובדים, והרצונות והשאיפות שלהם בהקשר לשוק שבו הם פועלים כדי לפתח חוויית עובדים מנצחת.

הם עושים זאת על ידי מעורבות בלתי אמצעית עם העובדים שלהם, שיחות בשטח, הבנת אתגרי המציאות היומיומית, וביסוס על תובנות אלו כדי לשנות ולהשפיע על סדר היום.

מנהלי משאבי אנוש צריכים כיום להתבסס משמעותית גם על מידע וניתוח נתונים ומגמות ולשנות את השיח מ – “אני מרגיש. אני חושב..” ל”אני יודע….”.

תרגום הנתונים לתובנות מאפשר להם להיות בעלי השפעה שונה לחלוטין. בעצם מנהלי משאבי אנוש הופכים להיות דומים יותר ויותר למנהלי שיווק – הם אחראים על החוויה הפנים ארגונית – של העובדים, ומנהלי השיווק על החוויה החיצונית – של הקונים.

מנכלים בעלי חזון רואים את ניהול המשאב האנושי בארגון כמנוע צמיחה שמאפשר לארגון לשגשג. הם עושים זאת הן על ידי שילוב של מומחים בתחום המסחרי והתפעולי, אך לא פחות באמצעות הבנה ואמפתיה אמיתית תוך מיקוד באנשים בארגון, והכרה בכך שהאושר של הלקוחות שלנו תלוי באושר של העובדים שלנו.

מנהלי שיווק ומשאבי אנוש מתויגים כפונקציות תמיכה ארגוניות כש’הכסף האמיתי’ מגיע ממקום אחר. עם זאת, מנהיגים בעלי חזון בשתי הפונקציות האלו בארגונים קמעונאיים יכולים לפלס לארגון נתיבים חדשים, שמתחילים עם השגת תובנות עמוקות, ומינוף תובנות אלו כדי לפתח חוויות פשוטות, מרתקות, ואינטגרטיביות שבונות קונים ועובדים נאמנים כאחד.

למרבה הצער יש בעולם הקמעונאות עדיין לא מעט מנהלים שמתייחסים אל המשאב האנושי ברשת כמשאב שהוא כורח ונטל על הארגון – “ההוצאה הכבדה ביותר שלנו…”,  ופועלים בתפיסה המיושנת שקמעונאות זה Low Tech…..(ראו המאמרים” קמעונאות זה כבר לא Low Tech  ו”מנעליו של מנהל חנות”).

אנחנו מעריכים שמי שלא יראה את הצורך לשנות תפיסה זו יתקשה בעתיד הקרוב להשיג צמיחה נוספת…. 

Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס