סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » Retail Disruption » אמזון תהיה רשת המזון הגדולה ביותר ב – 2030

אמזון תהיה רשת המזון הגדולה ביותר ב – 2030

Sinergia Group Sinergia Group 18 ביולי 2017 9:12 סגור לתגובות על אמזון תהיה רשת המזון הגדולה ביותר ב – 2030

אמזון תהיה קמעונאית המזון האמריקנית הגדולה ביותר ב -2030 ותעבור את וולמארט, בעקבות הרכישה של רשת Whole Foods  ב- 13.7 מיליארד דולר. כך צופה Brittain Ladd, מנכ”ל אמזון לשעבר שעבד על הההתרחבות הגלובלית של AmazonFresh, זרוע הקמעונאות המזון המקוונת של ענקית הקמעונאות, בראיון ל- GeekWire.

אמזון יכולה להציג טכנולוגיה חדשה למעקב אחר פריטים וטראפיק של קונים בחנויות Whole Foods כדי לאסוף נתונים אלה. הדבר יכול לאפשר לאמזון לייצר מותג פרטי ממוקד על פי העדפות הקונים, למקסם את המשיכה של שירות המשלוחים של AmazonFresh, ואפילו לעצב פורמטים של חנויות חדשות התואמות את צרכי הקונים השונים.

Ladd הציג כמה תחזיות על האופן שבו אמזון תמשיך להשתלט על ענף קמעונאות המזון:

1. בעקבות הרכישה אמזון תהנה מגישה חדשה למגוון רחב של נתוני קניות בחנויות ובעולם המזון ספציפית. Ladd הציע לאמזון לבלות את השנה הראשונה של הרכישה באיסוף תובנות על העדפות הצרכן ותפעול מערך הקמעונאות בתחום המזון כדי לגבש אסטרטגיה מקיפה בנושא.

אמזון תשתמש ב – Whole Foods לבניית אמון הצרכן ב – AmazonFresh. Ladd מעריך שאמזון תנסה לבנות מוניטין של אספקת תוצרת טרייה, באיכות גבוהה באופן קבוע בחנויות Whole Foods, ולאחר מכן, באמצעות AmazonFresh.

זוהי מטרה חשובה, כי המכשול העיקרי עבור להזמנות מזון באינטרנט הוא שהצרכנים לעתים קרובות מעדיפים לבחון את איכות וטריות התוצרת שהם קונים. אם הצרכנים יסמכו על כך שהם מקבלים את אותה איכות של מוצרים כמו בחנויות Whole Foods באמצעות AmazonFresh, סביר להניח שזה יפתור את הבעיה.

2. הצגת מספר פורמטים שונים של חנויות כדי למקסם את הערך. לאד מאמין שאמזון תציג מגוון של פורמטים חדשים של חנויות, כולל פורמט 365 של “Whole Foods”, כמו גם drive-thru pickup  עבור AmazonFresh. פתיחת חנויות 365, אשר מציעות מחירים זולים יותר הוא חלק בלתי נפרד במלחמת חנויות המזון המתמשכת עם Walmart, Lidl ו- Aldi. Ladd גם הציע כי 365 חנויות יכול תכונה אמזון עבור הטכנולוגיה, אשר יכול להוזיל את עלויות התפעול, דבר שעלול להוביל לחיסכון נוסף עבור הצרכנים.

Whole Food. 3  תעבור בסופו של דבר מיתוג מחדש כדי להתמקד באמזון. זה יעזור לקשור כל חנויות מזון לתוך אמזון של אי פעם הולך וגדל של מונוליום מסחר אלקטרוני שיכלול הזרמת וידאו, הלבשה, הקמעונאי המקוון הקמעונאי, ועוד. עם כל הענפים האלה ממותגים יחד, אמזון יכולה להיות one-stop-shop עבור הצרכנים, פוטנציאל לסייע לה להיות הראשון אי פעם טריליון דולר החברה. 

אנליטיקס בקמעונאות חדשנות בקמעונאות קמעונאות קניה באומניצ'אנל שיווק קמעונאי
Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס