סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » BI וביג דאטה בקמעונאות » קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!

קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!

Sinergia Group Sinergia Group 10 ביולי 2017 7:47 סגור לתגובות על קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!

קמעונאות תמיד היתה בחזית עיבוד הנתונים והמידע, בשל ריבוי הטרנזקציות שכל רשת מנהלת והרצון ללמוד על הלקוחות ולגלות דרכים חדשות לשרת אותם.

מאז ראשית ימי ה- BI, קמעונאים שהשקיעו בהבנה טובה יותר של משמעויות הנתונים שלהם, בדרך כלל, שיפרו את ביצועיהם.

כיום, הנתונים והמידע חשובים יותר מאי פעם.  גם לרמות הגבוהות ביותר של הניהול וגם לצוות בשטח – בחנות יש צורך קריטי בביסוס על תובנות בזמן אמת.

כדי לשרוד, קמעונאים גדולים וקטנים, חייבים לשנות את האופן שבו הם מתבססים על נתונים וניתוח מידע.

גם ה – IT הקמעונאי השתנה משמעותית – ממערכות תשתית למקור קריטי של תובנות. מה שנראה פעם כחלק מהעלויות של עשיית עסקים, כבר הפך להיות מרכיב מכריע ביכולת להתחרות.

דברים השתנו גם בצד החומרה. לפני עשרים שנה, רוב השרתים נשמרו באתר ומתוחזקים על ידי צוות ייעודי. כיום, כל החברות הגדולות מתמודדות עם ה – IT שלהן בענן.  תעשיית ה- IT בכללותה משתנה למודל מבוסס שירות. כל צרכי ה- IT כולל תשתית, פלטפורמות, וכמעט כל דבר שניתן לדמיין – זמינים כשירות. אפילו רשת הקמעונאות הותיקה והמסורתית סירס – Sears Home הודיעה שתהיה הקמעונאי הראשון ששוויו מעל מיליארד דולר שאין בבעלותה אפילו שרת אחד. התלות בחומרה פיזית נחלשת בשילוב עם שירותי אחסון נתונים בענן.

תהליכי ניתוח הנתונים בקמעונאות עוברים שינוי מקביל.

עד לפני זמן לא רב, ניתוח מידע בקמעונאות הצריך מחשב גדול וצוות תחזוקה גדול, והכל כדי להפיק תובנות שנדרש זמן רב להפיק. עם המעבר של ה – IT למודל שירות, התפתח גם זן חדש של אנליזות – קל, זול, וגמיש – כל זאת ללא צורך במחשב ייעודי.

במקום להשתלב עם בסיס המידע הקיים, זהו זן חדש של ניתוח ש”יושב” על מקורות הנתונים הקיימים. הדבר מאפשר לתחקר את הנתונים באמצעות ממשקים פשוטים ללא צורך בפיתוח מודלים מורכבים. יותר מכך, הניתוחים המודרניים לא רק נגישים יותר, הם יותר שימושיים/יישומיים.

אפשר כיום לנתח כמעט כל דבר בקלות עד לרמת הביצועים של SKU ספציפי בחנות ספציפית.וחשוב מכל, כיוון ששרותי האנליטיקס מבוססי ענן, הם עובדים על כל מחשב עם דפדפן אינטרנט.

מה עומד על הפרק בנוגע לניתוח הקמעונאי?

כל יום שעובר, עולם הקמעונאות הופך יותר ויותר למונע נתונים/מידע.

האנליטיקס המודרני בקמעונאות מאפשר לספק תובנות עמוקות יותר מאי פעם, וליותר בעלי תפקידים מאי פעם.

בעבר קהל המטרה למידע ואנליטיקס היה המנהלים הבכירים, אנליסטים ואנשי כספים, השלב הבא מאפשר לדרג המנהל בשטח – מנהלים אנשי מכירות וכד’ ליהנות מתובנות על הביצועים שלהם והפוטנציאל הטמון בהם.

כאשר אתה נותן לכל עובד בזמן אמת מידע מעובד ובעל משמעות הוא יכול להתבסס עליו כדי לבצע את עבודתו בצורה יעילה יותר, ויש לכך השפעה משמעותית.

עולם הקמעונאות כולו על פרשת דרכים, ועסקים חייבים להתאים עצמם או שיתקשו לשרוד.

אנליטיקס בבכל הרמות של הארגון הקמעונאי ובייחוד ברמת השטח משקף קידמה של העסק והוא חיוני כדי לשמור אותו רלבנטי.

למרבה הצער בארגונים קמעונאיים ויצרנים לא מעטים עדיין יש לא מעט “חסמי חדשנות” ומוצאים אותם גם במערכות ה – IT והאנליסטים המסורתיים. אלו הן פונקציות שצריכות לבצע שינוי משמעותי ביותר בדפוסי הפעולה והחשיבה, ולעיתים קשה להם מאוד “להמשיג” את משמעות השינויים הנדרשים, ולאפשר לארגון להתפתח במהירות הנדרשת כדי להיות יותר “קרוב ללקוחותיו” ולקבל החלטות מושכלות בזמן אמת. 

BI בקמעונאות אנליטיקס בקמעונאות האינטרנט של הדברים בקמעונאות חדשנות בקמעונאות חסמי חדשנות תובנות מבוססות על מידע
Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס