רשת Walmart ממשיכה לחפש דרכים חדשות כדי להקל על הלקוחות שמזמינים באינטרנט לאסוף את הפריטים שהזמינו.
שני מיזמים של הרשת מעוררים עניין.
הראשון – “קיוסקים ענקיים” לשירות עצמי בתוך סניפי הרשת.
“הקיוסקים” שולמארט קוראת להם “מגדלי איסוף” Pickup Towers הם בגובה של כ-5 מטר וברוחב של כ-2 מטר והם ממוקמים בדרך כלל סמוך לכניסה לחנות.
כדי לאסוף את הפריטים צריך הקונה לסרוק את הברקוד שעל חשבונית הקניה שלו. בתוך 45 שניות, נפתחת דלת המכונה, והפריטים מופיעים על מסוע.
הקונים אומרים שהשירות החדש מהווה שיפור עצום ביחס לאיסוף הרגיל בחנות, ובעיקר מאיץ את התהליך והופך אותו נוח. הקיוסק הענק מכיל כמות גדולה מאוד של משלוחים ומתוכנן כך שמתאפשרת גמישות גדולה באחסון שלהם.
השני – קיוסק ענק מחוץ לחנות -בדרך כלל במגרש החניה
Walmart גם בוחנת קיוסק ענק בשירות עצמי ברוחב 7 מטר על 27 מטר שמוצב במגרש החנייה של הסופרמרקט. בקיוסק יש מקררים ומקפיאים כדי לשמור על טריות המצרכים. גם כאן הלקוח סורק את החשבונית והמשלוח מוצג בתוך דקה. ניתן לאסוף משלוחים מהקיוסק במשך כל שעות היממה והוא מכיל מאות משלוחים.
הקיוסקים הם חלק מהאסטרטגיה של Walmart לשלב שירותים מקוונים ופיזיים לחווית קניה “חלקה”, ולמנף את עוצמת רשת החנויות הענקית שלה כדי להתחרות באמזון.