סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » קמעונאות » האם המותגים עדיין צריכים את הקמעונאים?

האם המותגים עדיין צריכים את הקמעונאים?

Sinergia Group Sinergia Group 23 ביוני 2017 17:21 סגור לתגובות על האם המותגים עדיין צריכים את הקמעונאים?

והתשובה לשאלה הפרובוקטיבית היא – חיובי…….על פי רוב……

ברור שמותגים שנולדו באינטרנט, כמו Dollar Shave Club – מיזם אינטרנטי בן חמש שנים, שמוכר סכיני גילוח ומוצרים נוספים לגברים, ונרכש לאחרונה על ידי יוניליוור במיליארד דולר, (שהפרסומת שלו ביוטויב ב-2012 שברה שיאי צפייה של למעלה מ-20 מיליון צפיות ופתחה פתח לתפיסת פרסום שונה וויראלית …

 

 

מותגים כאלו מטבעם אינם מתבססים על גורם ביניים קמעונאי, אבל מה עם השאר?

במקביל להתפתחות המסחר באון ליין ושינויים בתהליכי הקניה אנחנו רואים מיזמים חדשים ומסקרנים בקרב יצרני ה- CPG .

מגמה אחת שראינו בשנים האחרונות:

מותגים “עוזבים את המדפים” כדי ליצור חנויות משלהם.

בחודש יולי האחרון פתחה קלוגס את cereal cafe”” = “קפה הדגנים” בניו יורק, שבו היא מוכרת תפריט המבוסס על דגני הבוקר הפופולריים ביותר של המותג.

רק כמה חודשים קודם לכן פתחה פפסי מסעדה – בר ששמו Kola House בניו יורק, בו מוגשות מנות המבוססות על אגוז הקולה. המקום גם משמש כמעבדה לבחינה של מוצרי פפסי.

 

אבל לא רק מיזמים אלו “עושים גלים” – שיתוף פעולה מסוג חדש של קמעונאי / יצרן עשוי להיות המפתח ליצירת חוויה חדשה ​​לקונים.במקביל לכך שקלוגס מתנסה במכירת המותגים שלה ישירות לקונים על ידי השקת “בית קפה” למותג, היא גם מגדירה מחדש מה זה אומר למכור את המותג בחנות הקמעונאית. קלוגס פיתחה לאחרונה קונספט חדש ומוצלח עם רשת Meijer, שעודד את הקונים להסתכל מעבר לארוחת הבוקר כאשר מדובר בדגנים.

ו-Chobani – יצרן היוגורט היווני הפופולרי בארה”ב, פותח באוקטובר הקרוב את Cafe Chobani בתוך חנות עירונית של TARGET בשכונת טרייבקה בניו יורק.

במקביל לכך שמוצרי Chobani נמצאים במדפי החנות ב – ,TARGET הקונים יוכלו לחוות את המותג Chobani בצורה שונה לחלוטין בזמן שהם מבצעים את הקניה השגרתית שלהם.

מותג קמעונאי שפועל בחנות קמעונאית אחרת הוא לא מודל חדש אבל הוא נתפס היום כמודל באמצעותו מתפתחת החווייה הייחודית בחנות.

TARGET שילבה לאחרונה את בתי המרחקת של CVS בחנויותיה, והמהלך יצר win-win situation עבור שני הקמעונאים אשר נהנים מיתרונות הטראפיק של שתי הרשתות.

 

וכמובן, סטארבקס היא מודל ותיק של קמעונאי -בתוך- קמעונאי עם נוכחות בחלק גדול מחנויות TARGET וחנויות סופרמרקט אחרות.

כל אלו הן דוגמאות של מותגים וקמעונאים שמנסים להגדיר מחדש את עתיד הקמעונאות. על ידי הקשבה לצרכים המשתנים של הקונים ותהליכי הקניה

ובישראל?

למעט מיזם של שטראוס להקמת פלטפורמת מסחר מקוונת עליה התבשרנו לאחרונה, וניסיונות ספורדיים של חקלאים לשווק את תוצרתם ישירות לקונים, עדיין לא ראינו יוזמות דומות לאלו שמתוארות בכתבה.

CPG קמעונאות שיווק קמעונאי
Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס