סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » Retail Disruption » אינטליגנציה מלאכותית משנה את פני החנות הפיזית

אינטליגנציה מלאכותית משנה את פני החנות הפיזית

Sinergia Group Sinergia Group 23 ביוני 2017 22:49 סגור לתגובות על אינטליגנציה מלאכותית משנה את פני החנות הפיזית

הסחר אלקטרוני משנה ללא ספק את פני הנוף הקמעונאי כולו – גם הפיזי. תהליך הקניה נעשה הרבה יותר פשוט עבור הצרכנים, ומניע חלק מהם להעדיף את הקניות באינטרנט על פני הקניות בחנות.

מה זה אומר לגבי הקמעונאות הפיזית? משמעות הדבר היא’ שיש צורך מיידי להעצים את מה שהחנות הפיזית מציעה, לבדל אותה מהקניה המקוונת, ולספק ללקוח חוויה שהוא לא יכול למצוא באינטרנט. כעת ניתן לעשות זאת על ידי אינטליגנציה מלאכותית.

אינטליגנציה מלאכותית היא היכולת של מכונות או מחשבים לחקות את אופן החשיבה או את תהליך קבלת ההחלטות האנושית.

טכנולוגיות של אינטליגנציה מלאכותית מציעות שיפורים מסיביים לגבי האופן שבו קמעונאים יכולים להתבסס על הנתונים שלהם לקבלת החלטות מהירה יותר, וחכמה יותר.   שנת 2016 נתפסת על ידי מומחים כשנת מפנה בעולם הקמעונאות בהכרה בכך שאינטליגנציה מלאכותית היא גורם משמעותי בשינוי שיעבור עולם הקמעונאות בשנים הקרובות.

גארטנר זיהתה טכנולוגיה זו כמשמעותית ביותר לענף הקמעונאות בשנת 2017, שתהיה השנה של האצת המגמה.

ההערכה היא שמהלך השנים הקרובות, ביסוס על אינטליגנציה מלאכותית ישפר את חוויית הצרכן לאורך מסע הקניות וייצור הזדמנויות שיווק חדשות עבור מותגים וקמעונאים.

שיפור ניהול החנויות

כדאי לשקול גם את היתרונות הפחות ברורים שמציעות הטכנולוגיות החדשות – זמן פנוי למנהלי החנויות לניהול המכירות.

בדרך כלל עוסק צוות החנות בתפעול, זיהוי הביקוש למוצרים, הזמנות, תכנון משמרות, שינוי מחירים ועוד.

על ידי אוטומציה של חלק מהתהליכים האלו, העובדים יכולים לחזור להתמקדות שלהם ביכולות הליבה החשובות בחנות – מכירה ושרות תוך מיקוד בקונה.

אוטומציה של התהליכים מתמקדת בעיקר בתהליכים פשוטים ומונוטוניים, ומפנה את הצוות לעסוק במה שמכונות לא יכולות לעשות – לתקשר עם הקונים, לחדש ולפתח מקצוענות ושירות משופרים. בניהול חנויות יש תמיד מגבלה של איכות ההחלטות שניתן לבצע ברמת דיוק, ואופטימיזציה.

קמעונאים צריכים להסתכל על המידע שיעמוד לרשותם כעל מנוף להגביר את הרווחיות, על ידי התאמת המחיר הטוב ביותר, המגוון המתאים ביותר והזמינות המיטבית – משהו שלא ניתן להשיג בלי ביסוס על כלים ומידע מתקדמים.

AI היא טכנולוגיה שיש בה פוטנציאל לשינוי משמעותי בדרך שבה קמעונאים וצרכנים מבצעים אינטראקציה וקונים.

ב- 2017 כבר נראה עסקים מתחילים להתבסס על טכנולוגיות חדשות אלו כדי למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם, להגדיל את הרווחיות ולהקטין לחצים של קבלת החלטות מורכבות מהצוות שלהם. בעתיד נראה שימוש נרחב יותר על AI בעולם הקמעונאות כדי לפתור בעיות עבור הלקוחות על ידי החלטות טובות יותר על בסיס יומי.

כאשר מדברים על אינטליגנציה מלאכותית, חושבים באופן אינטואיטיבי על רובוטים כמו סירי ואלקסה, אבל אינטליגנציה מלאכותית יכולה לעשות הרבה יותר מכך בעולם הקמעונאות – ולסייע באופטימיזציה של פעילויות רבות בחנות: מסחור, מניעת אובדנים, ושיווק.

אינטליגנציה מלאכותית מגדירה מחדש את עולם הווידאו.

באמצעות פריצות דרך בטכנולוגיית “עיבוי וידאו” ניתן להפוך את הווידאו למקור של מידע שניתן לעבד ולנתח ביעילות. שילוב זה עם טכנולוגיות רשת עצבית מאפשר לבצע חיפוש וניתוח חכם באמצעות הווידיאו.

טכנולוגיה זו מתווספת כעת למערכת האקוסיסטם של ההתפתחויות בעולם הצילום והמצלמות, הכוללים חיישנים תלת-ממדיים או תרמיים, שמציידים את הקמעונאים בדרכים יעילות לנתח את החנות שלהם ובכך מקנים להם יכולות חדשניות ובעלות עוצמה.

תוכנת אינטליגנציה מלאכותית מאפשרת יצירת תיוג מתקדם של הווידיאו, לדוגמה, ניתן לתייג אובייקטים כדי לזהות נשים לעומת גברים, לאתר אמצעי תצוגה בחנות, פריטים מסוימים ועוד.

תוכן ווידאו כיום חסר ערך אמיתי במונחים של מידע וניתוח.

שילוב אינטליגנציה מלאכותית בסרטי הווידיאו וניתוח המידע הנצבר יוצרים מכפיל כוח אמיתי לעולם הקמעונאות הפיזית, ומדמים אותו לעולם הסחר האלקטרוני מבחינת יכולת הניתוח והאופטימיזציה של הפעילויות.

הערכות המומחים הם שלהשקעה בטכנולוגיה זו יהיה החזר השקעה מהיר בעתיד הנראה לעין. 

Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס