סינרגיה בלוג
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
  • בלוג
  • אתר Sinergia Group
BI וביג דאטה בקמעונאות
  • כיצד יכולה תשתית רשת מבוססת ענן לשפר את חוויית הלקוח ולתמוך במעבר דיגיטלי חלק בחנות הפיזית
  • קמעונאות – רק האנליטיים ישרדו!
  • לכל הפוסטים
E - COMMERCE
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • קמעונאות ב”הפרעה”
  • לכל הפוסטים
מגמות בקמעונאות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • “מעצבים את עתיד עולם הצריכה” – מודלים אופרטיביים ליצרנים וקמעונאים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
משחק המכירות
  • וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP
  • לכל הפוסטים
ניהול קטגוריות ו –TM
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • מה שמנהלי מותג צריכים לדעת על שיווק לקונים
  • מצגת על התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והטיפוח
  • PepsiCo ממנפת תובנות הקונים ליצירת מנהיגות בניהול קטגוריה
  • לכל הפוסטים
שיווק לקונים
  • מגמות התנהגות קונים בענף הקוסמטיקה והתמרוקים 2017 -2020
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – מודל HERO IMAGE של SKIM
  • כנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL בברצלונה – חדשנות בשיווק לקונים בחברת לגו
  • “מניהול קטגוריה לקמעונאות ממוקדת קונים” – מודל CatMan 2.0™
  • לכל הפוסטים
שרשרת הפצה ומלאי
  • EDEN – המערכת החכמה שפיתחה וולמארט לשיפור איכות הטריות בשרשרת ההפצה
  • הפתרונות החדשניים של רשת וולמארט כדי להתמודד עם אתגר משלוחי המכירות באון ליין
  • שרשרת הפצה של הדור הבא בקמעונאות
  • מעצבים את עתיד הקמעונאות
  • לכל הפוסטים
ראשי » מגמות בקמעונאות » וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP

וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP

Sinergia Group Sinergia Group 9 בפברואר 2018 8:40 סגור לתגובות על וועידת הקמעונאות 2018 של מידע כנסים בשיתוף SINERGIA-GROUP

פנלים והרצאות מרתקות מהוועידה בה השתתפו למעלה מ – 1000 קמעונאים, יצרנים וחברות טכנולוגיות

ראיון 1:1 עם שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן

ראיון של שר הכלכלה והתעשייה – מר אלי כהן

​הראיון נערך בהנחיית יהודה שרוני, הפרשן והעורך הכלכלי של מעריב, במסגרת ועידת הקמעונאות ה-10 מבית מידע כנסים ובשיתוף SINERGIA GROUP.

הפנלים בכנס

 פנל – “מי מפחד מאמזון”

​הפנל נערך בהנחיית תימור גורדון ובהשתתפות: אימי עירון – מנכ”ל אתר הנשים “סלונה”, בשמת שדה – סמנכ”ל שיווק, שרות, מכירות – דואר ישראל, אנה ברודי – מתמחה במסחר ושיווק דיגיטלי, אייל מולדובן – מנכ”ל PAYONEER DIRECT, מיכל רביב – סמנכ”ל שיווק ושירות  TERMINAL X, עופר ירום – מנכ”ל AZRIELI.COM

פנל – “מי מפחד מאמזון”

פנל – הקונה ה”רב ערוצי” OMNISHOPPER
​- פענוח “צופן הקניות העתידי”

​הפנל בהנחיית רני ארגוב – מנהל משותף דלויט דיגיטל ובהשתתפות: סלעית גרניט מנכ”ל אדקיט,  אורן רווח – יו”ר קבוצת החברות של אסתי לאודר, רמי לוי – בעלים רמי לוי, עדי רגב – סמנכ”ל מכירות יוניליוור, מיכאל מיטרני – מנהל דיגיטל וחדשנות סופרפארם, אמיר רביד – סמנכ”ל פיתוח עסקי וריפון ישראל.

פנל – הקונה ה”רב ערוצי” OMNISHOPPER

פנל – מיתרון תחרותי יציב ליתרון תחרותי גמיש – אסטרטגיות קמעונאיות תחרותיות בעידן של שינויים

​הפנל בהנחיית אלי מרון – מנכ”ל משותף SINERGIA – GROUP ובהשתתפות: עופר שחטר – מנכ”ל פרומול, רביב ברוקמייר – מנכ”ל קבוצת גולף, שלום נעמן – בעלים ומנכ”ל משותף “מחסני השוק”, דינה נבות – סמנכ”ל שיווק מזרחי טפחות, אבי כהן – מנכ”ל קבוצת אירוקה  עינית, קובי מויסה – עד לאחרונה מנכ”ל קבוצת הוניגמן.

פנל – מיתרון תחרותי יציב ליתרון תחרותי גמיש

 אופנה בעידן החדש: ראיון אינטימי של גבי רוטר עם אלי מרון – מנכ”ל משותף SINERGIA-GROUP

​הראיון עוסק בעתיד החנויות הפיזיות, משמעויות הפיתוח של האיקומרס, ניהול העסק המשפחתי בעידן מאתגר, והתרחבות עסקית באמצעות מיזוגים ורכישות לאחר כשלון החדירה לשוק האירופאי.

ראיון 1:1 עם גבי רוטר, קסטרו
Sinergia Group

Sinergia Group |להציג את כל הפוסטים של Sinergia Group


« פוסט קודם
פוסט הבא »

All About Retail הוא בלוג שהקמנו במטרה ליצור מאגר של ידע ומידע עדכני לגבי מגמות, חידושים ותהליכים בעולם הקמעונאות ומוצרי הצריכה.

נשמח להתייחסות, תגובות, ורעיונות שלכם, העוסקים בעולמות התוכן הרלבנטיים.

אם אתם רוצים לקבל עדכון כאשר מתפרסם פוסט חדש אנא השאירו פרטיכם
קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
Sinergia Group

מגזין מאי 2017

מגזין אוגוסט 2016

מגזין יוני 2016

קטגוריות
  • BI וביג דאטה בקמעונאות
  • E – COMMERCE
  • Retail Disruption
  • Trade Marketing
  • בינה מלאכותית בקמעונאות
  • המחרה
  • טכנולוגיה קמעונאית בענן
  • כללי
  • מגמות בקמעונאות
  • מכירות קמעונאיות
  • משחק המכירות
  • ניהול מלאי
  • ניהול קטגוריות ו –TM
  • קמעונאות
  • שיווק לקונים
  • שיווק קמעונאי
  • שרשרת הפצה ומלאי
יצירת קשר

ארזה בן אמי ארמה

054-4456103
arza@sinergia-group.co.il
אודות Sinergia Group
Sinergia Group מתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה - בייעוץ אסטרטגי, הדרכה, פיתוח וליווי מערכי סחר, שיווק, מכירות ותפעול בתחומים הבאים:
  • ניהול חנויות ורשתות
  • תכנון וניהול קטגוריות
  • ניהול שרשרת הפצה
  • תכנון אופטימלי של מלאי והזמנות חכמות
  • תכנון וניהול מבצעים
  • תכנון מגוון ופלנוגרמות
  • Shopper Marketing שיווק לקונים ב"מסלול הקניה השלם"
  • ניהול מערך מכירות
בין לקוחותינו רשתות קמעונאיות מובילות בישראל בכל הענפים, ספקים גדולים ובינוניים, יבואנים ומפיצים
Aplicatzia Software House LTD
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס