עריכה ותרגום עירית גלילי
בנובמבר 2017 השתתפתי בכנס OMNISHOPPER INTERNATIONAL שנערך בברצלונה.
בבלוג שלנו נציג סדרת תובנות, מצגות וסרטונים מהכנס.
נפתח את סדרת המצגות בהרצאה של סינדי צ’ו – מנהלת תובנות קונים גלובליות בלגו, ומרטין אורוטיה – העומד בראש החדשנות לקמעונאים בלגו –
ההרצאה והמצגת הדגימו כיצד שמה לגו את הקונים והצרכנים במרכז החוויות הקמעונאיות ובמרכז החשיבה שלה בעת פיתוח חדשנות קמעונאית, ואיך ממנפת לגו את התובנות כדי ליצור חווית קניה משולבת בחנות הפיזית ובאון ליין.
בפתח ההרצאה ספרו המנחים כיצד כל מפגשי ההנהלה בלגו מתחילים במשחק, וערכו בין משתתפי הכנס תחרות הרכבה משעשעת מערכת אבני לגו.
כדי להדגים את החדשנות בשיווק לקונים הציגו המנחים את ניתוח האירוע של לגו בלונדון, והוא מוצג במצגת המצ”ב שערכנו ותרגמנו.